***corona coördinator gezocht***

Beste leden, ouders/verzorgers,

Het noc*nsf heeft een update gemaakt, wat betreft de corona maatregelen.

Dit houdt onder andere in, dat jeugd teams vanaf 13 jaar en hun begeleiders en seniorenteams, bij aankomst en vertrek van een sporthal, een mond kapje moeten dragen.

Ook stellen ze verplicht, dat er bij onze thuis wedstrijden een corona coördinator van de club aanwezig is in de sporthal, om de corona maatregelen te waarborgen.

Wij zoeken dus, voor onze vereniging, een vrijwilliger die deze functie wil invullen.

Je hoeft dan natuurlijk niet zelf bij alle speeldagen van onze club aanwezig te zijn in de sporthal.

We vragen van je, om te coördineren dat er bij alle thuis wedstrijden iemand aanwezig is in de sporthal, die de corona maatregelen waarborgt.

Ook dat je op de hoogte bent, van alle corona updates en maatregelen, en de leden hierover informeert.

En als er vragen of onduidelijkheden zijn, wat betreft corona, de leden deze aan jouw kunnen stellen.

Wil je deze verantwoordelijkheid op je nemen, om te zorgen dat de vereniging voldoet aan de noc*nsf eisen. En zodoende mee te helpen, om de verspreiding van dit corona virus tegen te gaan.

Meld je dan aan, via info@hvexcelsior.nl

We moeten het met zijn allen doen. En als een ieder verantwoord met de corona maatregelen omgaat, kunnen we weer eerder normaal naar onze handbal wedstrijden toe gaan.

Voor info over deze corona update, kan je gaan naar www.handbal.nl/protocol-corona-enwedstrijden/

Met sportieve groet,

Ron Hoogland