De vernieuwde website is klaar

Beste leden, ouders/ verzorgers,

De vernieuwde website is klaar.
De oude was niet meer te gebruiken, en werd daarom ook al heel lang niet meer bij gehouden.
Nu heeft Kees Broersen Design onze website onder handen genomen, en ziet alles er professioneel uit.
Als je nu op de homepage komt, dan zie je bv alle nieuwsberichten over onze club.
Het lijkt mij een leuk idee, als elk team een wedstrijd verslag maakt van hun wedstrijd. Deze kunnen we dan plaatsen bij de nieuwsberichten.
Ook heeft elk team nu zijn eigen pagina, waar je de trainingstijden, uitslagen en het programma kan zien.

De website kunnen we ook zelf beheren, en aanpassen.
We zoeken daarom ook iemand, die het leuk vind, om de website bij te houden.
Iemand die zijn fantasie gebruikt, om de website nog beter en mooier te maken.
En ook iemand, die leuke nieuws berichten wil schrijven voor de website, en misschien ook voor in de plaatselijke krant.
Een soort PR man/vrouw.
Heb je interesse, in één of beide functies, stuur dan een mail naar info@hvexcelsior.nl

Ook wil ik de sponsorkliks nogmaals onder de aandacht brengen.
Deze kan je vinden op onze website.
U sponsort met elke aankoop via sponsorkliks onze club.
Als u dat nog nooit heeft gedaan, zult u zich verbazen hoeveel winkels en bedrijven hier aan mee doen. Ook zeer bekende bedrijven.

Dus genoeg redenen om onze nieuwe website http://www.hvexcelsior.nl/ te bezoeken.

Met sportieve groet,

Ron Hoogland voorzitter