Nieuwe corona maatregelen 29-09-2020

Beste leden, ouders/verzorgers,

Gister is er weer een persconferentie van de regering geweest, aangaande de corona maatregelen. De maatregelen zijn weer aangescherpt, en dat betekend voor de club, dat er de aankomende 3 weken geen supporters aanwezig mogen zijn, tijdens de wedstrijden op onze accommodatie.
Dit geldt ook voor de trainingen.

De kantine is ook gesloten. Maar ja, er zijn toch geen supporters!!! Dit geldt natuurlijk ook straks voor de wedstrijden in de zaal.

De wedstrijden gaan wel gewoon door, en de spelers kunnen gebruik blijven maken, van de kleedkamers, en de douches.
Ook zullen we er voor zorgen, dat de spelers in de rust hun limonade krijgen, en de scheidsrechters en begeleiders koffie. Hiervoor zal een vrijwilliger worden geregeld.

Voor uitwedstrijden geldt ook, geen supporters.
Er is wel een uitzondering voor de chauffeurs, die de spelers naar de uitwedstrijden brengen. Die vallen dan onder de teambegeleiding, en mogen zodoende wel blijven kijken naar de wedstrijden.
Probeer wel, met zo weinig mogelijk chauffeurs naar de uitwedstrijden te gaan.

Dit natuurlijk allemaal, om de corona weer onder controle te krijgen.
Dus wees verstandig, en houd je hieraan, misschien kunnen we dan na 3 weken weer onze spelers supporten.

Met sportieve groet, Ron Hoogland voorzitter