online sportquiz 27 februari

**ONLINE SPORTQUIZ**

Beste leden, ouders/verzorgers,

Het corona virus laat ons nog niet los, en daarom heeft het nhv besloten, om de competities ten minste tot 10 april uit te stellen. Ook zal er tenminste tot 10 februari nog niet kunnen worden getraind.

Excelsior53 is zich bewust van de teleurstelling die dit besluit met zich meebrengt, voor alle handballers die niks liever willen dan weer op het veld staan en de trainingen/wedstrijden hervatten. We hopen dan ook dat we weer snel handbal kunnen aanbieden

Wat we nu wel kunnen aanbieden is een sportquiz. Op 27 februari organiseert Hoogkarspel quiz events een online sportquiz, waar iedereen individueel, of met een team aan mee kan doen. Vind je quizzen leuk, geef jezelf of je team dan op via www.hoogkarspelquizevents.nl/onlinesportquiz/. Geef hierbij aan dat je speelt voor handbalvereniging Excelsior53. Zo zorg je ervoor dat de helft van je inschrijfgeld ten goede komt aan onze clubkas! Deelnamekosten zijn 15 euro per persoon of team.

We wensen een ieder die meedoet aan deze quiz veel succes.

Met sportieve groet,

Bestuur HV Excelsior