Nieuwsbrief bestuur start seizoen '20-'21

Beste leden, ouders/verzorgers.

Het nieuwe seizoen is weer begonnen.
Er wordt al weer hard getraind, want aankomend weekend begint de nieuwe competitie. Hier hebben we met zijn allen naar uitgekeken, na een competitieloze tijd, i.v.m. de corona.

Vele vrijwilligers hebben ervoor gezorgd, dat ons terrein er weer prachtig uitziet.
Het onkruid is weggehaald, ons gebouw helemaal schoon gemaakt, en de bestrating is aangepakt.
De meeste zullen al wel hebben gezien, dat er een nieuw hekwerk om het veld staat, en dat er nieuwe doelen staan. We zijn nog bezig met de stellage voor ons nieuwe scorebord, en de bekabeling hiervoor.
Ook zijn er door onze sponsor commissie nieuwe sponsoren aangetrokken, waar we als club heel blij mee zijn.

En de website wordt vernieuwd. Deze is helaas nog niet klaar, maar kan wel al verklappen dat deze er mooi uit gaat zien.

Wat betreft de corona, volgen we de maatregelen van de rijksoverheid. Veelgestelde vragen hierover, kunnen jullie vinden op de site van de handbal bond. Onze leden mogen gewoon samen trainen, en competitie spelen.
Daarnaast geldt op ons terrein natuurlijk de 1,5 meter regel:

Kinderen tot en met 12 jaar hoeven van niemand afstand te houden. Kinderen tussen 12 en 18 wel ten opzichte van volwassenen maar niet ten opzichte van elkaar. Volwassen dienen altijd 1,5 meter afstand te houden tenzij ze uit hetzelfde huishouden komen.

Vergeet ook niet de mondkapjes, voor leden van 13jaar en ouder, en niet uit 1 gezin, als ze met de auto naar een uitwedstrijd gaan.

Op onze accommodatie, kunnen alle teams gebruik maken van de kleedkamers, en de douches.
Personen van 18 jaar en ouder, moeten hier wel de 1,5 meter aanhouden.
Ook zal de kantine open zijn. Er wordt een looproute gemaakt, waarbij de ingang bij de zijdeur is, en de uitging bij de schuifpui.
Er zullen ook desinfecterende middelen aanwezig zijn, voor als je ons gebouw wilt betreden.

We gaan ervan uit, dat iedereen verstandig met deze maatregelen omgaat, zodat we weer een heel seizoen kunnen handballen.

Rest me nog een ieder, een sportief en plezierig seizoen te wensen.

Met sportieve groet, Ron Hoogland voorzitter excelsior’53